كاهش محدوديت‌هاي سفري در دانمارك

شما مي توانيد جديدترين اخبار تحليلي شهر نجف آباد را در اين وبلاگ بيابيد

كاهش محدوديت‌هاي سفري در دانمارك

۹ بازديد

بر اساس گزارشي در Forbes شفاف و با اقتدار ، به طوري كه آنها دوباره شروع به كار كردند دانمارك يكي از كشورهاي اروپايي است كه با كاهش فعاليت هاي كوچك گردشگري سفر انجام مي شود. اكنون دانمارك به گردشگران اين منطقه و اتحاديه اروپا اجازه مي دهد مطابق قانون وارد منطقه شينگن شوند. طرح …

كاهش محدوديت‌هاي سفري در دانمارك https://rosemag.ir/2021/05/16/كاهش-محدوديت‌هاي-سفري-در-دانمارك/ مجله رز Sun, 16 May 2021 02:15:36 0000 مجله علمي و پزشكي https://rosemag.ir/2021/05/16/كاهش-محدوديت‌هاي-سفري-در-دانمارك/ بر اساس گزارشي در Forbes شفاف و با اقتدار ، به طوري كه آنها دوباره شروع به كار كردند دانمارك يكي از كشورهاي اروپايي است كه با كاهش فعاليت هاي كوچك گردشگري سفر انجام مي شود. اكنون دانمارك به گردشگران اين منطقه و اتحاديه اروپا اجازه مي دهد مطابق قانون وارد منطقه شينگن شوند. طرح …

بر اساس گزارشي در Forbes شفاف و با اقتدار ، به طوري كه آنها دوباره شروع به كار كردند دانمارك يكي از كشورهاي اروپايي است كه با كاهش فعاليت هاي كوچك گردشگري سفر انجام مي شود.

اكنون دانمارك به گردشگران اين منطقه و اتحاديه اروپا اجازه مي دهد مطابق قانون وارد منطقه شينگن شوند.

طرح جديد دانمارك ، و از 14 مه به اجرا درآمد ، اجازه ورود به كشورهاي مقيم اتحاديه اروپا و شنگن يا كشور زرد را به وي مي دهد. قبلاً فقط سفرهاي ضروري به دانمارك امكان پذير بود.

در محدوديت سفر قرمز گردشگران باقي بمانيد ، اما در حال حاضر هيچ يك از كشورهاي اتحاديه اروپا و منطقه شينگن در گروه هاي هلال احمر قرار ندارند. به همين دليل ، و هم اكنون پذيراي گردشگران از تمام كشورهاي اتحاديه اروپا دانمارك و منطقه شينگن است.

با اين حال ، مسافران قبل از پرواز بايد اثبات تاج نتيجه آزمايش منفي را ارائه دهند. البته اين قانون كشور ، مناطق است و براي مسافران در سفر زرد نيست.

به هر حال ، برخي از كشورها ، هر كسي كه با دانماركي ها و سفر به جلال خدا در حضور يك گاوصندوق امن و قابل واكسيناسيون است ، از انجام آزمايش امتناع مي كند و قصد دارد ثابت كند كه اجازه ورود آنها به دانمارك را نداده است . چهار روز ديگر لازم نيست كه اين كار حداقل در پايان قرنطينه انجام شود ، حداقل براي كساني كه از خسته كننده بودن عروق ويروس كرونا نوشته شده اند.

از 12 ماه مه ، از نظر تعداد مردان ، همانطور كه در دانمارك است ، و آلوده به سم به 262.159 و مجموع همسر متاهل ، تعداد مرگ و مير 2499 از اين تعداد.

عفونت دانماركي پس از استفاده از واكسن توسط آسترازنكا مطابق با آيين ، در روند حل قرار گرفت. تاكنون حداقل يكي از دانماركي ها 27.52٪ 16.72٪ كاملا واكسن هاي تاج را واكسينه كرده اند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.