آرشیو آبان ماه 1400

شما مي توانيد جديدترين اخبار تحليلي شهر نجف آباد را در اين وبلاگ بيابيد

رونمايي از محصول جديد فرش ماشيني ابريشم

۹ بازديد

كاشان و آران و بيدگل را، همه، با فرش مي‌شناسند؛ از گذشته‌هاي دور تا به حال، فرهنگ و هنر مردم

مروري بر سبك معماري نئوكلاسيك

۹ بازديد

فلسفه و تمدن كلايك يونان و روم باستان، شالوده فكري و اجتماعي تمدن مغرب زمين را تشكيل مي دهد و طي 2500 سال گذشته، همواره فلسفه كلاسيك در بينش ذهني و كالبد فيزيكي تمدن غرب مشهود بوده است. معماري غرب نيز از اين امر مستثنا نبوده و معماري كلاسيك پيوسته در كليه دوران هاي تارخي مغرب زمين مطرح بوده است.

در سرزمين غرب، معماري يونان و روم باستان به عنوان معماري كلاسيك ناميده مي شود. در طي قرون وسطي، معماري رومانسك (رومي وار) و پس از آن معماري رنسانس و باروك، با الهام از معماري كلاسيك عصر باستان طراحي مي شدند. در طي قزون 18 و 19 ميلادي، معماري نئوكلاسيك (كلاسيك جديد) مهم ترين سبك معماري در غرب بوده است.

نحوه خريد بهترين نهال براي منطقه شما

۷ بازديد

براي يافتن بهترين درختان هلو براي رشد در آب و هوا و جغرافياي منطقه خود ، بايد عوامل متعددي را در نظر بگيريد. اولين و مهمترين چيز اين است كه اندازه ارتفاع و آب و هواي مزرعه خود را بدانيد.

بنابراين ، با خواندن بقيه اين مقاله و در نظر گرفتن ويژگي هاي درختان مختلف ، نهال هايي را انتخاب كنيد كه مناسب مزرعه شما باشد. سپس مي توانيد نهال هلو مناسب منطقه خود خريداري كنيد. جهت خريد اينترنتي نهال ميتوانيد از وبسايت زير اقدام كنيد.

https://akinnahal.com/خريد-نهال/