افزونه نويسي وردپرس

شما مي توانيد جديدترين اخبار تحليلي شهر نجف آباد را در اين وبلاگ بيابيد

افزونه نويسي وردپرس

۱۲ بازديد

با گسترش روزافزون وردپرس، استفاده زياد از افزونه هاي وردپرس و به دنبال آن ضرورت افزونه نويسي وردپرس به شكل سفارشي و اختصاصي براي وبسايتها، بيشتر مورد نياز مي باشد.  

بخاطر همين ضرورت، هميشه علاوه بر افزونه هاي موجود در وردپرس و افزونه هاي پرميوم موجود، شركتها نياز به پلاگين نويسي وردپرس براي وبسايتها خود، به شكل سفارشي و اختصاصي دارد.

ضرورت سفارش افزونه نويسي وردپرس

امروز استفاده از سيستم مديريت محتواي وردپرس بسيار بيشتر از گذشته شده است و در آينده بسيار بيشتر خواهد شد. اما در وردپرس بسياري از كارها از طريق افزونه هاي آماده انجام مي شود در واقع انگار كه استفاده از وردپرس بدون استفاده از افزونها امكان پذير نيست.

افزونه هاي بيشماري تا الان طراحي شده اند كه در مخزن وردپرس قرار دارند و تعداد آنها از 55000 تا هم تجاوز كرده است و كاربر مي تواند به راحتي  به شكل رايگان از مخزن وردپرس و يا از نسخه پولي پرميوم آنها استفاده كند. در بسياري از موارد هم شركتها براي وبسايت خود مجبورند كه از افزونه نويسي وردپرس استفاده مي كنند.

اما چرا شركتها مجبور به سفارش افزونه نويسي ورد پرس هستند؟

 

استفاده از افزونه هاي موجود  نياز به شرايط خاصي در يك وبسايت دارد. در بسياري از موارد يك افزونه عملكرد وبسايت را مختل مي كنند مثلا ممكن است باعث پايين آمدن سرعت سايت شوند و با اينكه با ديگر افزونه هاي تداخل ايجاد كند و عملكرد آن افزونه را مختل كند.

از طرفي نصب بعضي از افزونه ها، مانند افزونه امنيت بسيار ضروري مي باشد، زيرا بدون آن اطلاعات سايت به راحتي در تيررس هكران قرار مي گيرد. براي هر كاري در وردپرس افزونهاي كاملا تخصصي وجود دارد كه با كمك آن مي توانيد عمليات مورد نظر را بسيار راحت انجام دهيد مانند:

- افزونه sucuri براي امنيت سايت

- افزونه yoast seo براي سئوي سايت

-  افزونه wp rocket براي افزايش سرعت سايت

-  افزونه elementor به عنوان يك صفحه ساز حرفه اي

و ... هزاران افزونه ديگر براي انجام كارهاي مختلف در وردپرس

 

 همانطور كه گفتيم بسياري از افزونه هاي رايگان و پرميوم وردپرس ممكن است در بعضي از موارد عملكرد وبسايت را مختل كنند و يا اينكه با ديگر افزونه ها تداخل داشته باشد.  

در بسياري از موارد براي حل اين مشكلات، شركتها براي سايت كسب و كار خود از افزونه نويسي وردپرس مي كنند. براي اين كار افزونه مورد نظر خود را يا خود طراحي مي كنند يا اينكه مجبور به سفارش طراحي افزونه مورد نظر خود توسط شركتهاي ديگر شده اند، تا از مشكلاتي كه افزونه ها در سايت آنها به وجود مي آورد، جلوگيري شود.

اما بايد بدانيد افزونه نويسي وردپرس نياز به مهارتهايي دارد. مهارتهاي كدنويسي مانند css  و html و همچنين تسلط بر php.

 

ويژگي هاي افزونه هاي سفارشي اختصاصي

 

افزونه هاي طراحي شده براي وبسايتها بايد داراي ويژگيها و مشخصاتي باشند مانند:

- انحصاري در اختيار خود شما باشد نه ديگران

- قابليت سازگاري با وردپرس و حتي نسخه هاي بعدي وردپرس

- كاربر پسند بودن و تنظيمات راحت و آسان

- امكان ارائه پشتيباني به مشتري

- پشتيباني از زبان فارسي

و به طور كلي مطاقبت كامل با نياز و سفارش مشتري

 

اگر براي افزونه نويسي وردپرس و سفارش افزونه اختصاصي سايت خود از خدمات شركتهاي ديگر استفاده مي كنيد، بايد بدانيد كه آن شركت بايد به شكل تخصصي، مطابق با ويژگيهاي وبسايت شما و مطابق با ويژگيهاي بالا، افزونه مورد نظر شما را طراحي كند.  يكي از از خدمات اصلي شركت پشتيبان سايت wphelper افزونه نويسي وردپرس كه براي استفاده از خدمات آنها مي توانيد با شماره تلفن 28427917- 021تماس بگيريد.

مزایای وردپرس نسبت به سایر برنامه های مدیریت محتوا:

کاهش هزینه: علاوه بر راه اندازی کم هزینه سایت، دیگر نیازی نیست که برای هر تغییری که می‌خواهید در سایت انجام دهید، به شرکت طراح سایت خود مراجعه کنید. وردپرس این امکان را به شما می‌دهد که هر زمان خواستید، تغییرات خود را درون سایت ایجاد کنید، مطالب جدید در سایت منتشر کنید، کاربران خود را مدیریت کنید، به نظرات رسیدگی کنید و ….

ظاهر زیبا: در سطح اینترنت هزاران قالب مخصوص وردپرس وجود دارد که شما می‌توانید انتخاب کنید و روی سایت خود پیاده‌سازی کنید. اما وردپرس امکان اینکه قالب سفارشی خود را طراحی و استفاده کنید را نیز دارد.

مدیریت آسان: شما به راحتی می‌توان سایت خود را در هر جا که هستید، چه با کامپیوتر و چه با موبایل، مدیریت کنید و نیازی به هیچ گونه برنامه جانبی ندارید.

ارتباط با شبکه‌های اجتماعی: وردپرس و افزونه‌های جانبی آن به شما این امکان را می‌دهند که به صورت خودکار سایت خود را به شبکه‌های اجتماعی بزرگ مانند توییتر، فیسبوک و یوتیوب متصل کرده و مشتریان خود را از تغییرات سایت خود باخبر سازید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.