جديدترين وضعيت كرونا در ايران/ افزايش ۱۰ و ۶ برابري مراجعه به مراكز درماني كاشان و بوشهر/ فاجعه كرونا با دورهمي‌ها تكميل شد + نمودار و نقشه

۶ بازديد

خبرگزاري خبرگزاري گروه استان هاي هانا – حسين بوذري؛ سايه Covid – 19 ماه است كه آسمان ها ، ايران و جهان را تحت الشعاع خود قرار داده است و هيچ كس در امان نيست از انسان وحشي و يك مرد ماه شكوه ديگر با مردم جهان و يكي از اعضاي خانواده ما ارتباط برقرار …

جديدترين وضعيت كرونا در ايران/ افزايش ۱۰ و ۶ برابري مراجعه به مراكز درماني كاشان و بوشهر/ فاجعه كرونا با دورهمي‌ها تكميل شد نمودار و نقشه https://rosemag.ir/2021/04/13/جديدترين-وضعيت-كرونا-در-ايران-افزايش-۱/ مجله رز Tue, 13 Apr 2021 07:30:58 0000 مجله ورزشي https://rosemag.ir/2021/04/13/جديدترين-وضعيت-كرونا-در-ايران-افزايش-۱/ خبرگزاري خبرگزاري گروه استان هاي هانا – حسين بوذري؛ سايه Covid – 19 ماه است كه آسمان ها ، ايران و جهان را تحت الشعاع خود قرار داده است و هيچ كس در امان نيست از انسان وحشي و يك مرد ماه شكوه ديگر با مردم جهان و يكي از اعضاي خانواده ما ارتباط برقرار …

خبرگزاري خبرگزاري گروه استان هاي هانا – حسين بوذري؛ سايه Covid – 19 ماه است كه آسمان ها ، ايران و جهان را تحت الشعاع خود قرار داده است و هيچ كس در امان نيست از انسان وحشي و يك مرد ماه شكوه ديگر با مردم جهان و يكي از اعضاي خانواده ما ارتباط برقرار كند.

وقتي يك اتفاق خارق العاده خارجي رخ داد كه طي 14 ماه پس از تاجگذاري بسياري از شهروندان ما در برابر نتايج تلخ شگفت انگيز از دست دادن عزيزان در معرض خطر در كمين است.

از طرف ديگر ، از آغاز موج چهارم تاجگذاري ، شهرها قرمز مي شوند و امروز (21 آوريل) به مدت 10 سال ، محدوديت ها اعمال مي شود و بر روي زمين اعمال مي شود و پس از ارزيابي ها ، تصميمات لازم براي تعطيل يا عدم به مشاغل ملي كه از حوالي ستاد ضد در حال عبور هستند. تاج تصويب مي شود.

در آخرين وضعيت كرونر در ايران / 6 ، و افزايش 10 برابري مراجعه به كاشان به مراكز درماني و بوشهر / گلوري   بد با نمودار نقشه

طرح ستاد ملي ضد شكوه ، تصميمات دقيق تر را نمي توان به ترتيب با رنگ هاي قرمز ، نارنجي و قرمز ورودي به شهرها و شهرهاي داراي مجوز غير بومي و بالا قطعاً 500000 تومان جريمه يك ميليون توماني اعمال كرد.

بيشتر بخوانيد:

چرا موج چهارم گرفتار شد؟

برزيلي تاج رسيد؟

آغاز حالت حلقه چهارم و جنگ در برخي از مناطق كشور

حلقه حلقه نمودارها و نقشه هاي بسيار پيچيده تري است

طعم رستوران مانند تاج بود

موج چهارم خطر كشور

تاج ، اما ، به طور گسترده تر ، شهرهاي جدول ،

قيام كويد – اين 19 برابر دشوارتر از هميشه است

هدف اصلي تاج جوان انگليس است

او بزرگ شده و انگليس ،

Covid Vertical – 19 به انگليس منجر شد

به گفته كارشناسان ، احتمال افزايش بيماري و مرگ و مير طي روزهاي آينده و دستورالعمل هفت ماده اي به وزير بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي ، به روساي بيمارستان ها دستور داده شده است تا براي مقابله با حجم بالاي بيماران برنامه ريزي كنند.

10 برابر افزايش تعداد مراجعه به مراكز درماني

اين بيانيه اي بود ، زيرا براي عروق مردان جوان و خانگي مقدس است و شب نوروز ، خريد و تعداد بيماران مبتلا به Covid-19 به شدت افزايش مي يابد ، و در تهران بسياري از بيماران وارد شدند با بيماري بيماري كرونا قلب و افزايش نيروهاي رومي ، درگير در بيمارستان يك چيز ترسناك است ، آنها با عجله ساخته شده اند.

ما فكر مي كنيم مردم و رهبران آنها براي تنظيم قوانين با عجله از شهر اپيدمي ها در كاشان خارج شده اند و اينها دليل غفلت از نجات رشد اين پروتكل هاي نجات است.

افزايش 6 برابري در بستري شدن بيماري كرونا در بيمارستان هاي استان بوشهر

در استان بوشهر به استان براي كاهش تعداد بستري شدن در بيمارستان 6 برابر افزايش يافته است تا 50٪ از مهره ها امتحان شود ، اين فاجعه بزرگ است.

در آخرين وضعيت كرونر در ايران / 6 ، و 10 برابر افزايش مراجعه به كاشان به مراكز درماني و بوشهر / شكوه تا زمان نمودار نقشه فاجعه

دو شهر ، شهرهاي دير به استثناي هشت استان بوشهر اكنون موقعيت قرمز را به آنها آموخته اند و فرم تاج از شهرهاي اين پروژه هاي تيمي نيست.

چند درصد از بيماري هاي بيماري كرونا قلب در خراسان جنوبي پوليپ داشتند؟

بسياري از استان هاي خراسان در جنوب اين سفر ، و عاشقان تاريخ وجود دارد اما در همه جاذبه هاي خاص اين سمت توريستي از شهر و استان يكي از جاذبه هاي تاريخي و گردشگري يكي است.

قبل از نوروز 1400 ، عليرغم هشدارهاي پروتكل ها به بندگان ، نجات ، سفر ، خريد و برخي از شهروندان خودمان و راه گشت و گذار و يكي از جنوب خراسان ، اين امر دنبال نمي شود. استانها با سفارش كساني كه براي زيارت انتخاب شده اند.

در آخرين وضعيت كرونر در ايران / 6 ، و 10 برابر افزايش مراجعه به كاشان به مراكز درماني و بوشهر / شكوه تا زمان نمودار نقشه فاجعه

همچنين در استان خراسان جنوبي در دورهمي ها و اين امر براي تبريك آنها به يكديگر از خانواده در عيد است ، در كار است و برخي از آنها در اين زمان هستند ، آنها در بعضي موارد ، حدود 65٪ از بيماري عروق بيماري كرونا قلب را در اين زمينه پيوند مي دهند ، از تيره و از خانواده.

خوزستان در آتش سوخت / گلستان به يك كشور بحراني تبديل شد

استان خوزستان ، كه به ملاقات آنها ناظران دادگاه آشور و خطاي زمان آن رسيده است كه كرونا باشد ، معني او يك تاج آتش است ، مانند زير چشم و كويد ، 19 كه ما به آن مبتلا بوديم ، انجام نشده است به اين استان و براي مردم ، و نحوه برخورد با او رعايت بهداشت شخصي است.

استان كهگيلويه بويراحمد و افتخار سرخ

كويد -19 از استان كهگيلويه و بويراحمد خشمگين بود و بسياري از افراد به شوهر وي آلوده شده اند ، اما به گفته احد جمال ، كهگيلويه و بويراحمد ، معاون سياسي و امنيتي خلبان در اين استان آماده كار با امكانات براي خدمت رساني نيست بيماران بيشتر

در هر صورت ، به دستورات و با توجه به مصوبات ، به سلامت توسعه ملي پروتكل ها و ستاد براي جلوگيري از تاج تاج انتقال داده مي شود.

كرون انگليسي در مازندران

بسياري از شهرهاي استان مازندران به كرونا انگليس آلوده شده اند ، و در اين منطقه خوب وجود دارد ، اكنون 12 مراسم براي تاج و كلاغهاي آلوده و انگليس وجود دارد.

در 24 ساعت گذشته ، 223 بيمار مشكوك به بيمارستان هاي بيماري عروق بيماري كرونا قلب تحت راهنمايي در دانشگاه علوم پزشكي استان پذيرفته شده اند و پذيرفته شده است كه 153 بيمار براي درمان در بيمارستان به خانه فرستاده شده اند ، دائمي نيست.

در آخرين وضعيت عروق كرونر در ايران / 6 ، و افزايش 10 برابري مراجعه به كاشان به مراكز درماني و بوشهر / گلوري   بد با يك نمودار نقشه

در حال حاضر ، 1064 بيمار مشكوك به تاجگذاري در اين مراكز تشخيص باليني پذيرفته شده ، از اين تعداد 195 مورد از علائم بخش مراقبت هاي ويژه تنفسي حاد در بيمارستان است. همچنين از 31 بيمار اقامت شده ، 30 بيمار جديد در دانشگاه علوم پزشكي بابل پذيرفته شده اند.

در واقع ، از كارمندان پروتكل هاي لازم براي نجات ناشي مي شود؟

با توجه به تاج ملي مقابله ، امروزه موارد زيادي براي تعطيل شدن وجود دارد و كارمنداني كه بايد به دستورالعمل هاي بهداشتي ادامه دهند ، در غير اين صورت تاج ، بنابراين چرخه انتقال خانواده ها بيشتر مسري است. افراد را آلوده كنيد.

علاوه بر محيط اداري ، ناوگان عمومي ، مانند مترو ، اتوبوس ، تاكسي و غيره نيز مستعد انتقال تاج هستند ، بايد توجه را به نقاط جهاني كه در آن هستند توجه كرد و حتماً از آنها استفاده كنيد. شخصي كه از آنها استفاده مي كند

قرمز ، كدام كشور است؟

در چهار روز گذشته ، و طرح رنگ بسيار نگران كننده بود و استانهاي استاني و استانها و شهرستانها باعث افزايش رنگ قرمز 88 از 257 شهر شده اند. از طرف ديگر ، رنگ رشد طلايي 139 تا 129 شهر را در بر مي گيرد.

طبق آمار ، تعداد زردهاي اين شهرها قرار بود با چند روز گذشته مقايسه شود ، و آنها او را به شدت ، زرد توبيخ كردند و شهرهاي او بايد در چهار روز گذشته ، دو روز به تعداد 198 باشد ، زيرا او از حد اعلي ، حتي به 51 سالگي آمد. از روز به روز به شهرها و تعداد آبي نزديكتر نمي شود. 11 زيرا نگذاريد آنچه او مي گويد زياد باشد.

وقتي نمودار روزانه زير شكل گيري و مرگ و مير در ايران ميليون نفر را نشان مي دهد. همانطور كه جدول زير نشان مي دهد ، ايران در ميان كشورهايي است كه بالاترين سر تاج دار را در ميزان مرگ و مير 3.23 درصد از مرگ قالب ميليون نفر دارد.

در آخرين وضعيت در كشور كرونر / رنگ از بخش هاي استاني و روفوس دوست / كرونا ، كه ديروز كه يك شاخه كامل از وحشتناك

بر اساس آمار امروز (11 آوريل) ، مدت هاست كه تمام مراكز استان در اين ايالت وضعيت قرمز داشته اند.

اسامي شهرهايي كه كشور قرمز دارند به اين شهرها سفر مي كنند و ممنوعيت قانوني را به ترتيب براي متخلفان به ترتيب از صد هزار تومان تا 500 تومان در نظر مي گيرند. در اينجا مي خوانيم.

پيام پايان / 4078/4062 / ص

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.