بررسي، مشخصات و قيمت و خريد كامل تلويزيون 85 اينچ 2021 سامسونگ Au8000 Crystal Uhd

شما مي توانيد جديدترين اخبار تحليلي شهر نجف آباد را در اين وبلاگ بيابيد

بررسي، مشخصات و قيمت و خريد كامل تلويزيون 85 اينچ 2021 سامسونگ Au8000 Crystal Uhd

۱۱ بازديد

كيفيت تصوير از مهم ترين مشخصه هاي تلويزيون سامسونگ 85AU8000 به حساب مي آيد كه سامسونگ براي آن كيفيت 4k را برگزيده است كه به موجب آن مخاطبان مي توانند تصاوير و مناظري بسيار شفاف و و پويا را مشاهده نمايند.

علاوه بر كيفيت 4k صفحه نمايش كريستالي اين تلويزيون سبب شده تا داده هاي موجود حالت شيشه اي به خود بگيرند و بسيار درخشان و جذاب به مشاهده كاربران درآيد. از ديگر فناوري هايي كه در نمايش محتوا به بهترين شكل ممكن تاثير دارد تكنولوژي HDR مي باشد كه اين قابليت نيز به نوبه خود جزئيات موجود در تاريك ترين نقاط صفحه را به خوبي نمايش و به اجرا در مي آورد. 

صوتي كه اين تلويزيون سامسونگ 85 اينچ دارد، 20 وات مي باشد كه صوتي فراگير و همه جانبه را در تمام نقاط سالن شما موجب مي شود و همچنين شما مي توانيد از اين صداي همه جانبه در مراسمات و دورهمي هاي خود نهايت لذت را ببريد. براي آگاهي و اطلاع از ديگر امكانات اين تلويزيون سامسونگ 4K پيشنهاد مي دهيم در ادامه مطلب ما را همراهي كنيد.

اين پردازنده قدرتمند با از بين بردن لرزش و نويز تصاوير، تصاويري باكيفيت و شفاف را به شما ارائه مي‌دهد. اگر مي‌خواهيد درباره تلويزيون crystal Au8000 سامسونگ بيشتر بدانيد در ادامه اين مقاله همراه ما باشيد. Au8000 نيز به آن مجهز شده، به لطف اين قابليت به سرگرمي‌هاي فراواني اعم از مرورگر وب، شبكه‌هاي اجتماعي و پر كاربرد Youtube و Netflix كه از معدود برنامه‌ها است، دسترسي پيدا مي‌كنيد.

تلويزيون 85 و 70 اينچ سامسونگ مدل Au8000

لازم به ذكر است، سفارش‌هايي كه از طريق باربر شخصي ارسال مي‌شوند، لازم است پيش از ارسال، از طريق پرداخت اينترنتي مبلغي را به عنوان بيعانه پرداخت نمايند. از آن‌جا كه همگي ماموران تحويل سفارش آف خريد دستگاه‏‏‌هاي كارت خوان سيار همراه دارند، مي‌توان هنگام تحويل سفارش در محل، با استفاده از كارت‌هاي عضو شبكه شتاب پرداخت خود را انجام داد.

دستيارهاي صوتي، اينترنت اشياء، قابليت اتصل به موبايل و كامپيوترهاي شخصي از ديگر امكانات اين تلويزيون فوق العاده است. اين مدل از سري 8 تلويزيون هاي 2021 سامسونگ در ديگر سايزهاي 43، 50، 55، 65، 70 و 75 اينچ نيز توليد گرديده كه در صورت تمايل مي توانيد از طريق سايت بابيروز اقدام به خريد و سفارش سايز مورد نياز خود نمائيد. در بازار ايران نيز همين امر صادق است و محصولاتي كه هر سال توسط اين شركت عرضه مي شود باعث شهرت آن شده است.

ورودي هاي تلويزيون سامسونگ Au8000

جهت مشاهده ساير سايزهايتلويزيون سامسونگ au8000روي لينك هاي زير كليك كنيد. با استفاده از امكان Samsung TV Plus كه در تلويزيون سامسونگ 85au8000وجود دارد، مي‌توانيد به‌صورت رايگان و فقط از طريق اتصال به اينترنت از خدمات پخش زنده انواع شبكه‌هاي تلويزيوني مانند اخبار، ورزش، سرگرمي و ساير موارد بهره‌مند شويد.

بدون شك، تماشاي خاطرات زيبا و يادآوري آن‌ها اگر در يك صفحه‌نمايش بزرگ باشد، لذتش را چند برابر مي‌كند. در تلويزيون 85au8000 سامسونگ، تنها با فشردن يك دكمه مي‌توانيد فضاي خالي صفحه‌نمايش تلويزيون را به يك ديوار يا نمايشگر بزرگي از عكس و تصوير تبديل كنيد و فضاي موجود را به شكلي كه دلخواه شماست تغيير دهيد. يكي از قابليت هاي كاربردي تلويزيون AU800 سامسونگ Motion Xcelerator است.

استفاده از اين سري تلويزيون ها آسان است ، داراي طراحي مينيماليستي ، انتخاب دستيار صوتي داخلي و بهترين سيستم تلويزيون هوشمند در كلاس خود است. همچنين طيف وسيعي از اندازه صفحه نمايش براي انتخاب وجود دارد ، بنابراين مي توانيد اندازه صفحه نمايش مناسب براي فضاي خود را پيدا كنيد. در بررسي بعدي Samsung UE65AU8000 TV 4K HDR ، به عنوان نماينده اين سري ، به ويژگي هاي اصلي تلويزيون مي پردازيم.

طراحي تلويزيون سامسونگ Au8000

مرورگر وب، بلوتوث و واي فاي از امكانات موجود در تلويزيون AU8000 مي باشد. شما با اين تلويزيون ريموت كنترل جديد مدل TM را مشاهده مي كنيد كه با نور خورشيد شارژ مي شود و در انتهاي آن يك پورت USB سري C وجود دارد تا كاربر بتواند آن را با برق نيز شارژ كند. اين يك واقعيت است كه هر چه صفحه نمايش تلويزيون شما بزرگ تر باشد، ارزش و قابليت هاي كيفيت تصوير نيز راحت تر توسط كاربر ديده مي شوند از اين رو كاربران زماني كه يك تصوير بزرگ تر را مي خواهند به دنبال خريد تلويزيون هايي با سايز هاي بزرگ همچون 85 اينچ مي روند.

قابليت Mode Ambient ثابت كرده حتي زماني كه تلويزيون خاموش است مي‌توان نهايت استفاده را از آن داشت. از قابليت‌هاي جديد استفاده شده در تلويزيون 85AU8000 مي‌توان به PC ON TV اشاره كرد كه اتصال راحت ميان تلويزيون و رايانه شخصي را فراهم مي‌كند. با PC ON TV مي‌توانيد آنچه كه در صفحه نمايش كامپيوتر وجود دارد را در صفحه نمايش باكيفيت تلويزيون مشاهده كنيد.

يكي از اين تكنولوژي‌هاي نوپاي سامسونگ كه در تلويزيون 85AU8000 استفاده شده Motion Xcelerator نام دارد. زيرا Crystal Processor 4K با فناوري رنگ‌هاي كريستالي همراه مي‌شود و بهترين عملكرد را براي نمايش رنگ‌ها در تلويزيون 85AU8000 خواهد داشت. از لحاظ كيفيت صدا نيز به گونه اي است كه نياز شما را به تمامي برطرف خواهد كرد.

تلويزيون سامسونگ مدل 85AU8000 از تلويزيون‌ هاي كريستالي و حرفه‌اي اين كمپاني شرق آسيايي است كه به سال 2021 تعلق دارد و توجه‌هاي زيادي را به سمت جلب كرده است. سامسونگ فناوري‌هاي زيادي در زمينه توليد تلويزيون دارد كه تمامي آن‌ها در ليست بهترين‌ها قرار مي‌گيرند اما فناوري‌هايي از اين برند هستند كه باعث به وجود آمدن نسل جديدي از تلويزيون ها مي‌شوند و فناوري Crystal يكي از آن‌هاست.

كيفيت تصاوير نمايشي تلويزيون 85AU8000 در حدي بالا است كه شما هرگز تصور آن را هم نخواهيد داشت. با اين كيفيت خواهيد توانست رنگ واقعي تصاوير را به همراه گوشه هاي ظريف آن را به دقت مشاهده كنيد. تلويزيون 85AU800 سامسونگ با كمك 8 ميليون پيكسلي كه دارد اين توانايي را كسب نموده تا هر تصوير را به اجزاي ريزتر تجزيه و به صورت دقيق تر و منظم تر آناليز كند.

از طرفي فركانس تصوير 60 هرتز را دارد و با توجه به ورژن پورت HDmI 2.0 مي توان كيفيت 60 هرتزي را نمايش دهد. تاخير انتقال داده در پورت هاي آن كم است و مي توان در منوي Game Bar تنظيمات ان را براي اعمال ALLM انجام داد. ALLm به معني Auto low Latency Mode يا كاهش تاخير در انتقال داده ارسالي از كنسول بازي به تلويزيون مي باشد.

سامسونگ از ويژگي هاي بارزي براي ارتقاي كيفيت تصوير در تلويزيون هاي خود استفاده مي كند. تلويزيون Au8000 تصوير 4K و Full HD را نرخ نوسازي 60 هرتز نمايش مي دهد. زماني كه شما با اين تلويزيون تصوير Full HD و يا HD را تماشا مي كنيد كيفيت تصوير و يا روشنايي آن بيشتر خواهد شد، يعني اگر همان تصوير با تلويزيون Full HD تماشا شود كيفيت به مراتب پايين تري به نسبت اين تلويزيون خواهد داشت.

به دليل اينكه استفاده ي تلويزيون بيشتر از ساير دستگاه هاي نامبرده شده است، معمولا ريموت كنترل تلويزيون بيشتر در دسترس كاربران قرار داد و به قول گفتني دم دست تر مي باشد. از اين رو، اينكه بتوان با همان كنترل تلويزيون ساير دستگاه هاي متصل به آن را هم تنظيم كرد خيلي رضايت بخش و خوشايند مي باشد.

كليه محصولات اين فروشگاه اصلي بوده و با ضمانت اصالت در اختيار مشتري قرار مي گيرد. شما مي توانيد محصولات مورد نظر خود را انتخاب كنيد و در صورت نياز مشاوره هم داده مي شود. توليد محتوا مطابق با منابع دسته اول و واقعي مي باشد، بنابراين وبلاگ مي تواند بسيار كمك كننده باشد. تلويزيون ال جي C1 سايز 55 اينچ يكي از تلويزيون هاي 2021 ال جي محسوب مي شود.

براي كاربراني كه نگران اين هستند چگونه ابزار اپل خود را به تلويزيون وصل كنند هم امكان پشتيباني از Apple AirPlay2را فراهم كرده است. با نمايش طيف گسترده اي از رنگ ها مي تواند تصاويري بسيار واقعي ارائه دهد. به طور كلي مي توانيم بگوييم كه تلويزيون AU8000 سامسونگ داراي كيفيت تصوير عالي است و براي خريد انتخاب مناسبي مي باشد.

داراي سيستم مديريت كابل است كه مانع به هم ريختگي فضاي اطراف تلويزيون مي شود. در نتيجه، مي توان گفت هنگام تماشاي اين تلويزيون مي توانيد تمام تمركزتان را روي برنامه ي در حال پخش بگذاريد. چون هيچ موردي در ظاهر تلويزيون وجود ندارد كه بخواهد حواس تان را به خودش جلب كند.

با خيال راحت خريد كنيدبراي ديدن مجوز هاي خريد اينترنتي فروشگاه اينجا كليك كنيد. استفاده از مطالب فروشگاه اينترنتي آوينتو دات كام بدون اجازه قبلي ممنوع است. فروشگاه اينترنتي آوينتو روزانه تخفيفات ويژه اي را در اين صفحه منتشر مي كند . با توجه به امتيازات فروشگاه اينترنتي آوينتو كه در لينك به آن ها اشاره كرديم ، اين فروشگاه خريد اينترنتي آسان و مطمئن را براي شما به صورت كامل فراهم مي كند.

تلويزيون هاي 85 اينچي به دليل ويژگي هاي فوق العاده در نمايش فيلم و سريال و بازيي هاي اكشن اين روزها محبوب جوانان مي باشد. تلويزيون فور كي سامسونگ 85AU8000 يكي از پر فروش ترين ها در بين تلويزيون هاي 85 اينچي مي باشد.

HDR باعث شفافيت بيشتر تصاوير و از بين بردن اشكالات، مانند تيرگي و بي كيفيتي تصوير مي شود و ما با شفافيت و نمايش جزء به جزء محتويات روبرو خواهيم شد كه نسخه HDR 10+ يك نسخه ارتقاء يافته، از اين نسخه است. حالت HLG به حالتي گفته مي شود كه باعث مي شود تصوير تلويزيون از حالت مصنوعي در بيايد و حالت طبيعي به خود بگيرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.